








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
''不怕還是不怕*''◆ |
| 2007 年 3 月 20 日 星期二 | ![]() |
7點幾...同KYLIE番學...! 上課室..班會話要搞活動 BBQ?!唔知,, 傾傾下傾到周麗音間屋.. 佢自己爆:我間屋都唔!唔計室外先得2000尺! 哈,,,,你地冇睇錯,,係2000尺! 相信 . 半班人心中已經爆粗XDXD''! MATHS.. 講埋廢話..唔知麗音姐講咩 ''記起小息個時見到個位{何振峰}呀SIR'' 上次搞到我地比人留堂個個...我記得! 派卷! 低分:...26分... {剛好合格!} 看著身旁既人,,, 突然感到身份有點不同! 英文堂.. BRAIN CHAN又同ANNE嘈交! 救命... 佢地嘈得好好笑^^ 小息..留在班房! 做功課..凍><"! 同彤彤傾計,,, 電腦..... 勁悶...THZ'' KAIFAN幫手做.. PUTO.......想訓 卻沒有睡...>< LUNCH ! 又是喝留在班房中... 因為實在的,,,不想走動! 中文,,短講 ..盡了自己的努力了! 哈 .....一隻小BEEBEE入黎搞搞陣...>< 之後又走佬.. 醫院!一早到了... 但又是4點9先放! 上到馬鐵...KARY+呀WEN催! 咁只好... 一到博康就要急步...番學校..累了 暈到抽筋..可是並沒有出聲!><'' 之後去左M記--->功課..KEEP QUITE 之後又有番少少話題... 6:10..番歸! 暴食症開始...救命
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 218 | » |