








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
''沒有發夢的晚上!...... |
| 2007 年 3 月 23 日 星期五 | ![]() |
同kylie番學! 見到吳振良! 扮cool><' 車..好巴閉咩..冇理佢 同kylie同蔡茵好快番到學校.. 冇遲到^^ 沉默的早讀.... 很專心!! REST'' 發覺很多人都好似唔多開心咁... 獨個兒去左LIBRARY..突然間很想轉校 { 但我明白並沒有可能!} 英文 又派TEST...40分...高啦! 姐係大約80分到?! 週會! 講英文...聽佢地講得好好笑! 但...心不在焉...背書中!! REST'' L.P 一個很悶的剛位呀>< 低FORM 個個遲到!! ^^好事來的 中文... 默書..分多左一段!! 會唔會扣分嫁?>< 地理... 分組..狂傾計! 劉生同陳生又講淫野! 可惜影響唔到我..KAKA! LUNCH.. 又彈左上圖書館喇! 同CHINGMAN+WINNIE傾計'' 滿腦子的問題... 期望你們會回答'' ! MATHS... 又係咁..講一題數講左N世.. 之後又係咁做數...去到複習題...! 唔好再快D...!! 佩服..麗音姐 中史.. 唔係好記得MISS教過D咩野.. 只係記得分過組>< REST'' 上去了..又是一個悶爆的位置! 溫書時間 .. 做中史工作紙.. 不甘心..看見你又在刨書>< 唔制呀.. 唔得!!! 拚了!放足心機 M記...KARY..呀WEN!竟然見到補習個MISS 唉! 佢同埋佢D同班同學過黎做調查! 之後彤子黎左..JOE爺100分..(中文DIATATION) 深深不焚.....好唔据 唔想見到佢又好自豪的笑容 THEN...傾計+做中史... 咁就到左7點幾..同彤子走佬,, 番歸 !!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 218 | » |