*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`

 倫落 折墮得身心 都抖震|||*,

                                                    

write member forum login logout

 

''沒有發夢的晚上!......

2007 年 3 月 23 日  星期五 晴天

同kylie番學!    見到吳振良!  扮cool><'

車..好巴閉咩..冇理佢    同kylie同蔡茵好快番到學校..

冇遲到^^

沉默的早讀....     很專心!!

REST''   發覺很多人都好似唔多開心咁...

     獨個兒去左LIBRARY..突然間很想轉校

           { 但我明白並沒有可能!}

英文    又派TEST...40分...高啦!

         姐係大約80分到?!

週會!    講英文...聽佢地講得好好笑!

            但...心不在焉...背書中!!

REST''     L.P    一個很悶的剛位呀><

    低FORM 個個遲到!!  ^^好事來的

中文...  默書..分多左一段!!  會唔會扣分嫁?><

地理...  分組..狂傾計!  劉生同陳生又講淫野!

         可惜影響唔到我..KAKA!

LUNCH..    又彈左上圖書館喇!

 同CHINGMAN+WINNIE傾計''   滿腦子的問題...

期望你們會回答''  !

MATHS...    又係咁..講一題數講左N世..

      之後又係咁做數...去到複習題...!

      唔好再快D...!!       佩服..麗音姐

中史..   唔係好記得MISS教過D咩野..

            只係記得分過組><

REST''  上去了..又是一個悶爆的位置!

溫書時間 ..  做中史工作紙..

        不甘心..看見你又在刨書><    唔制呀..

  唔得!!!       拚了!放足心機

 M記...KARY..呀WEN!竟然見到補習個MISS

       唉! 佢同埋佢D同班同學過黎做調查!

之後彤子黎左..JOE爺100分..(中文DIATATION)

深深不焚.....好唔据  唔想見到佢又好自豪的笑容

            THEN...傾計+做中史...

       咁就到左7點幾..同彤子走佬,,

                                 番歸    !!     

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 218 | »

暱稱: Millie* ×﹋☉Milly
性別: 女
國家: 香港
 
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930