








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
幻想嗎?! 仍夠精神.. 對MR.YEUNG的話! |
| 2007 年 4 月 16 日 星期一 | ![]() |
假期完結了的第一篇日記喔!! 尋日真係,,,, 做功課做到好想死.. ! 為了ART ''竟做到2:35 ..完工了..鬆一口氣 之後仲要趕埋篇日記..{4*15} .. 昨天真的很努力的完成了 ! ART.. 雖然作品還未到自己的心中的目標 但起碼我已盡力了.. {也過得去自己的良心!} 直到4點就上床睡覺了.. 可是再度失眠了.. 為什麼每一天都玩弄我啦>...< ZZZ'' 大約4點半,, 我就入睡了...在臨睡之前'' 聽到小烏既叫聲! 好像是我的幻覺了.. 可是在耳畔又真的好像徘徊著牠們的歌.. 牠們的歌.... 成了催眠曲.. 靜靜讓我入睡了 睡著了的張彩欣.. 又是怎樣的白痴呢? 睡了大約一大個鐘的時間.. 精神還好啦! 可是今天的專注力實在不太好喔! 早上帶著一大堆教科書番學! 真的很辛苦呀,,, THZ ''KYLIE,,彤子 .. 逼左佢地幫我拎書.. 課室.. 很熟悉的感覺! 2D的惡作劇又出來了! P.E . 理論 ''足足兩堂! 死撐下去喔>< Eng . MISS ANNE話要同老師們商討一下分數.. 心知不妙! Geo . 成績還可以啦! 54/70 姐係大約77分到 好滿意..但有D錯處唔應該就犯左.. 例如:塔克拉瑪干沙漠.. 寫左搭克拉瑪沙漠 自己見到都忍唔住係到傻笑,, LUNCH ! 同ChingMan大戰,, 同彤子玩瘋了! 嗓子非常辛苦,, 咳到流眼淚! 從未試過 見到袁小姐好像發癲了.. 打人?! 對不起.. 我聽唔住笑了..因為真係好好笑 L.I.B 今日冇曬定力..一直係到作別的事! 再一次的對不起,,MR.YEUNG 我已經有點想伏低的感覺了! 信靠神..愛笑..估中了 <很了解我?> 突然好多人望住我!! 怕怕呢>< 我都唔記得係自己.. 你地好勁呢.. 講到呀SIR明明就有機會做SGM{高級學位教師} 但佢都係揀做學生,,經過了SGM.. 到到最後,,選擇了做一個普通老師.. ''玩拍賣 想要友誼.. 玩左好耐,, 以為係我同呀WEN的!! 點知陳志偉的一個$9500..我們放棄了 放學` 再度覆檢了 ! 我張彩欣又成功過關了 KaKa 留係課室做功課.. Joe不斷表演.. 可惜並冇人欣賞.. 萬東東串咀了.. 不斷用老師的話去賀喜JOE爺.. 很棒呢! 之後同彤子,,KARY..呀WEN..同呀靜去左M記 為了嗓子,, 唔可以亂食野.. 呀靜.. 你真係冇阻住我地! 我講真的! 希望你可以向好個方面去諗啦! 最後.. 番歸! 搭車期間` 看著藍藍的天空.. 愛死了>< 最後有D話係想同MR.YEUNG說的! 今日係L.I.B堂明白了呀SIR的決心很堅定` 聽了你過往的事跟職業.. 感覺呀SIR很棒呢! 因為如果呀SIR選擇做SGM的話! 我相信呀SIR依家一定係名成利就的生活中 {這都是2D每一個人所清楚的事實!} MR. YEUNG 你就係2D每一個人既榜樣'' 說真的一句.. 楊SIR對我地真係好好! 但跟呀WEN講的一樣.. 但2D對呀SIR不好! MR.YEUNG` 真的很抱歉! 我已經諗唔到任何話可以同楊SIR講呢! 因為對2D所做每一件都是抱著寬恕的楊SIR.. 讓2D感到很慚愧! .....
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 218 | » |