唉...今日要好早起身呀!!去新浪潭到考察..7:15 換33...汁野出發lu..
我地早左呀..嫁車勁快來..一去到車站就有車..真好.唔駛我地等..文妙同餵仲未來..同呀wing 去中大到行行咁..見到王明"染"同佢女女..+兩個男人..唔知係唔係有一個係唔係佢個老公呢!!!扲住好多野呀.去東平洲..
係咁周圍行..之後.文妙打來..呇a到左LA><.行番火車站到等囮r...本來都等埋MAY子..但佢遅到..仲未出門口..SO 我地搭先.4個傻仔.係大埔月台到等FAI 同米子..
等齊人.一齊行出去..呀SIR 遅到呀!!!遅左7min...不過仲有 人遅過佢..唔係好多人去..我地班有我,文妙.wing.may子.fai .sing.C 班有餵..詠誼,KIMMMY.詠淇,+達,肥龍差唔多LA..可能講少左..
好好玩呀!!捐來捐去...好驚會線低...好彩一路平安...係到係咁影相...呀WING.同家人去BBQ 呀!!自己一個人走..小心比人捉走左呀..
仲以為我地有得bbq .但因為人少ga 關係,,去左大快活食..同may子,文妙..3個食兩個..係到hea好耐下...行左一會.我地都唔知去邊到hea 咁...最後..有d 人去沙田..有d 人返home..我同文妙..係大埔到行..去左好多地方呀..去左佢以前ga home..樓下..好多野睇呀!!!
大埔咁大嫁..仲見到mrs 楊呀.同佢d家人
好累呀..行左好耐lu...搭車走人......
番到home....訓覺..88
|