唉..仲有3日到就番學la..姐係都就快要考試..
12:00 約左文妙係kfc 到等...搭車個時撞到呀wing 同佢mum...佢地同佢婆婆飲茶呀!!嘩.好勁呀佢..做曬所有h.w...唔得我又要..
去到kfc..見唔到文妙..打比佢..點知唔通..哈!原來佢又係個果時間打電話比我.咁巧合ga!!!
原本都有好多人係到做h.w 喎!!!仲好過去圖書館la>.<
因為我做完maths 的關係..又冇人做完account....惟有係到溫maths la..
2:00..去車站到等wai wai...之後去買野食....
都唔知why4個鐘....只係溫左一課unit 7...好慢呀...(其實都係溫左2個hour 到la...).wai wai 同文妙愈做愈快lo...
佢地比預期早做完...then 又冇咩野做..4:00 走人..送wai wai 搭車...有個女人係到打尖lo..諗住窒住個位..佢入唔到來..點知..嫁bus 係第2度開....比個女人打尖..功虧一簣..
同文妙搭馬鐵走人.....番到home..mum 買左2個蛋撻呀!!!
|