今日係年廿八...只係汁左好少野咁!!!都唔會咁快有人來我屋企嫁啦...汁唔汁都係咁上下....
好早就起左身....8:30!!諗住可以都家人一齊去食早餐啦...點知!!去到mum 同dad間room...e!!冇人ga..走去細佬到啦..又係冇人!!oh...d人咁怏走曬嫁....明明係8:15 仲聽到佢地講野...hea 左少少姐...咁就要自己係食....食咩都冇味!!!
我汁左一個鐘野嫁!!!!好乖嫁都.....好過細佬咁啦!!
汁完....睇童幻奇緣同小企鵝大長征.....幾好睇嫁!!!
2:30 諗住hea 30min..點知訓左...4:30 先起身!!!!
我抄菜呀.....我似唔同mum 抄個d 咁嫁....搵左細佬試味..唔知係唔係煮錯左呢...味到怪怪的....算吧啦...我諗唔會有問題ga!!最多.去多幾次toilet..
因為mum 去左幫dad 手!!!得我地兩個食野先!!!!
係咁多.......早抖!!! |