DAY 1 上週會....今次個週會過得好快,好開心..講自信心低ga 人...睇左一d film...mrs潘 ga 日本歌好正呀!!!幾好聽喎..仲有配音ga 兩個人(好得意呀把聲)唔知佢地係邊個..仲好睇....三位老師上堂分享.....鄧柏”君”好得意呀...張相都唔似佢...可能係個高度問題掛..月來月覺得佢得意....haha><
econ..派quiz....得36/50,錯左勁多野,下次要小心d 呀..咁就過左一堂..
冇水沖廁...冇去到,出番去開locker.再行去4 樓toilet,都係冇水ga...不過都好過係5樓..之後,就去LIBRARY 當值..好得閒..都冇書上..悶..
LUNCH..去搵呀SIR,又要搵個人去拿野...唔知邊個好呢..呀青係你GA.LA>.<星期一再去搵過..
E.T 睇個 D 相好核突...唔知今晚會唔會訓唔到覺..真係真係好核突呀..
好快就放學LA...仲要去ibrary ....呀wing 係唔係傻左呀..係咁掃曬d 書走....睇你都睇唔曬啦..借咁多未重過呀!!!!
好似好耐都未同過呀wing 一齊放學走..呢個星期第一次..
比呀e 姐...玩左好多次...
肥達都唔知有冇認錯我細佬ga>.<....佢去ga class都錯ga...算把啦...
|