終於考完試.....好開心呀!!!!
但今日個英文ORAL 好差咁....不過冇冷場,個個都有講到野...但我見到MISS 個個人都係比得個6分LO...你個CKL....又要有部機係到喎..都唔知做咩野....
10:30 考完....THX..WAI WAI 等埋我...之後,就去"ok" 搵wing wing....一齊去newway 到唱k.......wing 張卡過期.....換下去啦!!!!
+ room 好細呀....唱到1:00 ....比人cut左....要走人u...之後,就行去沙田!!!!
行行......撞到兩個女同學仔!!!!(唔知佢地叫咩名)....呀wing..同佢mum 一齊行..佢mum 生日呀!!!!
我地就去買wing 份present....好彩佢走左姐...買完,行下...就番home u....見到+希,ming,miu,仲有一個男仔.....
唉...聽日派試卷la>.<.....好驚呀....希望全部都pass....(你地都係呀!!!!)
good lucky!!!! |