今朝,去樓下食早餐,見到出面冇落雨,so 只係打左一把傘傘,oh...食食下野,好好大雨大風呀....諗住食完個時D 雨會停,食完U...但......D 雨仲唔肯停,得一把傘,點返HONE呀..好想走呀...
Brother 送左DADDY 去佢嫁車到,佢要返工呀!!! then 再接我返home...mum 係餐廳到等雨停..嘩嘩.好大呀..有傘同冇傘冇咩分別,全身都濕曬..TOO BAD ><..
做左HW..12:00訓左覺呀!!!!仲有好多HW 未做..仲要溫ACCOUNT ..唔識溫..
3:00 去左頌安食LUNCH..好難食,如果唔係要買床,我都唔會出去..食完野,就去買床$9200...破產,個果人仲話計平左比我地
要等到11月,張床先送來,咁耐嫁...好期待呀!!!!
5:00返HOME..煮NOODLES 食,唔U....88
|