唉...星期6仲要返學,why d count 咁快要番嫁..
8:00 起身,食野,換33,
係樓下等呀wing..佢終於早過我到..返到學校,得好少人返左來...我地太早到呀..同詠蓉,呀wing..上去407room..
又係冇人,仲未開門喎..等......見到文妙同周出現u....佢咁快就比左信信我.咁有效率ge..well done..
又等..開始多人出現u..再等..入得class,個miss ok 啦!!唔係太惡..係到做writting,做到9:50 就做完.交野,同文去toliet ,又入番去lu..10:15 走得..
但又要上10:45 上maths..唔知去邊到heat好..係咁同玲周圍heat..
個miss !!!唔知好唔好呀..不過我feel 教得好慢lo..仲see 到暑假教我地果個呀sir呀..佢冇教我個班..上上下..好hungry,好想食野..12:20先放...走人..see到ivy 同佢哥哥去食野..我都返home 食野lu...byebye..
|