今日好早起左身(8:45),但我係最later 果個,
好無聊係home 睇超人特攻隊,then 就自己煮野食!!!
lunch ,同mum 去食野..好大wind 呀..
晚上,去ma on shan 食野,yummy yummy.....
.我地食完野,去行街街.....細佬好好笑呀...我地去左實惠買野..點知出左門口,行左幾步,我細佬先知,未比$$$呀
then,走返去實惠比$$,我地好honest 呀...好彩唔係係supermarket..如果唔係就會bibi 聲,好lo.
買左個燈籠(mickey mouse呀)...仲see 到ivy 買水果呀...
好多人玩candle 呀... |