琴日buy左禮物比牙妹..今日一早番去練波...之後我地又行番上4樓啦..日日行4層累到痴媽根..之後上到去..mus..有10個boy琴日冇落去c音比人話..哈哈..之後上地埋..悶到嘔牙...><math又悶..小息落去打波牙...之後英文ae本身諗住同yan一齊去醫療室紂..but我地2個都冇去牙..嘻..之後上ae 係到玩公仔.又食野啦..之後我地係到....哈哈..唔講比你知牙...lunch落左去玩數字球牙..之後上彭彭堂..幾好玩牙...放學補math...之後哥問我有冇電話..之後我話冇..因為我好快要走..跟住我feel哥好似好衰要咁..之後打比牙ma話比老師留囉..比左電話哥.buy左coke比佢飲..之後同kenli pui low man chi yung,玩數字球..bk hm啦...之後出左去陪牙妹..係富亨到睇波...哥同仔係到笑..笑得好大聲牙...之後傑同him泥左.出左大中行..4個男仔1個女仔.>.<.去左豆大玩啤..之後哥話有女泥..我地調轉身份...傑做左我牙哥..HIM做左我個仔..之後12點幾牙MA叫我走啦...
相

|