今日一早同yu 佩芬一齊番去...之後牙妹比左份禮物我../\/\
tahnk牙妹!!之後打波啦...頂!!好痛牙....><之後排隊.hott!屌!!日日行4層..痛到痴媽根!!之後係401sleep!!累到仆街牙...上art又sleep!!history啦...聽書....小息落左去...!!英文dictation啦...係到(合)眼訓!!整到本簿太撚哂...FUCK!!之後lunch..好快就過左啦..中同math就ok啦...冇,咁悶...之後打波啦...fung比左支我..thank..哈哈...yo b叫我同yan對老師隊...累到我同yan牙...入2分牙yanyan..哈哈..同志文..chris..大頭...文翔打..好撚累牙...仆街...散哂牙成個人..=.=..之後腳腳好撚痛牙..fuck..之後又有練波...><我同牙yan以經死左啦!!同甲組打全場..yan落到牙...><..之後打打下..yu整到!!miss pang叫收波啦.無得打啦..fung等埋我先番..!!哈..啜..之後同yan行去太和..跟住搭火車..!!家姐送左
thank牙..!!之後玩瑩光棒牙...
..哈哈...打住咁多先啦..個眼就泥痴埋啦..!!!
|