今日唔洗早番練波牙..but放學又要打啦...今日同pui 佢地番牙..哈..之後上班房..好累牙..><.上中文背書啦..錯左1個字扣5分..之後math..聽sofan係到講悶到想訓教..><小息落左去飲野..之後cl上chris堂一d都唔悶牙...pth同傑係到食野..<car落be>哈哈..之後又上多堂math 又悶過...lunch啦..同pui佢地落去打波啦..哈哈../\/\放學打波...thank fung支水牙..之後打打打..同yan 小裕走啦...之後陪小裕等車..之後我地係到玩..小裕係我條仔..跟住我問牙yan你條仔呢.?佢指住車站個d柱講哩個咪係max囉..我同小裕勁望住左係到笑..哈哈..等到7點幾小裕講唔等啦..之後我地行番去搭k17..之後比yanyan見到牙ha同leeyiuchong..wo大叫佢地啦..2個都唔撚應..之後牙yan同我講牙ha係聽到嫁佢唔應咋..我都feel到嫁..哈哈...之後我地搭車..小裕同我坐...我又問牙yan你個max呢..佢話坐左係佢格離..><笑死左啦又...之後陪佢地去火車站..我又問牙yamax呢..佢話陪緊我啦...之後佢地入閘..我就bk hm啦..bk hm打比fung....玩icq..做hw..
loveyou
|