真寧願當初沒有睡醒,,, 一直沈睡下去,,, 就好像睡公主一樣,,, 受過了一次傷害,,, 就應該沈睡下去,, 直到真愛既出現!!! 其實我都有責任.. 若果當初我冇理佢,, 個日就唔會發生件事.. 我唔出去陪佢,,, 就唔會比佢有機可乘... 我也試過反抗... 可惜我只是個女生... 我竟然三番四次去信佢.. 到頭來受傷的總是自己... 難道世間上,,, 沒有一位男生是可以信任的嗎? 我攰了~