今日係佢既生日...
上PE個時佢比MIS CHAN捉,,,
落左黎地下...
我地玩"雷"球...
C丹唔小心枝野飛到佢,,,
佢一定好痛啦><
但佢個時比人罰緊,,,
我地又上緊堂...
想問佢又唔得...
諗住快D玩完個GAME就休息問佢...
點知玩極都玩唔完..
當我玩完時,,,
佢又走左..
我仲未同佢講生日快樂..
放學我勁早走...
想快D落去搵佢講...
點知比個FD扯住走...
經過2樓又見唔到佢...
超失望LO~
夜晚同C丹出左新城市...
佢去IKEA買野...
我地一齊SHARE左一個熱狗,,,PIZZA & 可樂=P`
好開心丫><
其實我好想同你搞清楚d關係...
|