如果係呢兩個星期內, 你同他冇咩發展, 唔該你!立即死心\./ 唉~好辛苦, 愛一個人, 同時在傷害另一個人, 只怪當初太愛玩, 只顧自己太空虛, 現在兩頭唔到岸, 擁有了佢,才發覺我愛的竟是他... 傷害了佢,才發現我曾傷害了他... 很喜歡佢,才知道我更愛的是他... 仲有一方受傷害,我不想是佢或他... 究竟我要點做? what can i do?