| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 4 月 22 日 星期六  |
2006 年 4 月 15 日 星期六  |
| 星期3一定happy* |
分類: 未分類 |
金日成11:45先起身,,對我黎講,,真係好晏
起身都係冇野做LA,,睇電視AND食野個D
老豆金日都黎左,,仲比左1舊水我,,我個妹都有
星期33約左AR雯去唱K,,跟住我要買耳環
同埋買衫LO,,好想快D星期3,,不過我仲想快D返學
係屋企真係好悶AR,,仲要買校裙LA..因為條裙唔岩著LO
唔知點解好鍾意小池澈平

金日差唔多,,訓ZZ* |
2006 年 4 月 10 日 星期一  |
| bbq |
分類: 未分類 |
金日9點起身,,菜頭就9:00正打比我問我起身未..
我起左身打比毛毛,,問佢起身未,,,整好哂野
就出左去la,,去到華明,,我同毛毛等菜頭..等左菜頭
足足10min..佢唔係人黎..仲要鬧我同毛毛!!!跟住我地就
一齊cut hair 跟住我地見到so 立yan..haha..跟住又見到
x偉x,,又見到一個靚仔.,,跟住洗頭個陣..so立yan同我傾計..
cut 頭髮個d唔打出黎,,cut完ka man個d係出面wait我地,,
跟住我地就去搭車出大埔..我地去百街買野食,,買左2舊水
去到大尾x篤..跟住我同菜頭起爐,,ka man同春之係到影b女andp女
唔幫手,,不過最尾都有幫手..b緊q個陣..毛毛佢掉左粒丸落個爐到,,佢仲唔知
我話左比佢聽..跟住佢仲問邊個掉左粒丸落爐,,笑到我同ka man死
跟住b完仲玩釣魚,,
我釣架!!

跟住又影左好多b女
<-p女
跟住仲玩左好多野,,7:30先走,,金日係咁..訓zz*

|
2006 年 4 月 9 日 星期日  |
| 無聊的一天=] |
分類: 未分類 |
金日係星期6,,好悶..個煩人出左街,,我同我個妹就係屋企發"毛"
到左點幾我請我個妹食m記,,雞翼餐..食到嘔,,超飽
金日可以係咁玩電腦,,but玩得太耐眼累..我仲dow左小新睇
ka man都想睇ar,,下次sd比佢..a雯好似話金日上台
如果佢上台都好.,,咁就唔洗成日入$..下個禮拜有得同菜頭個d去bbq
cut hair+同a雯去唱k,,
跟住皮皮個d都會去唱k..呢個復活假都好多野玩!!
金日係咁多,, |
2006 年 4 月 7 日 星期五  |
| late,,* |
分類: 未分類 |
金日都算早起身..旦係去到學校附近間面包店,,
毛毛話買包..本來我都諗住買既..but諗唔到食咩,,
so冇買到..不過就黎late..毛毛係咁跑..我都有跑..
but我跑到去,,果個仆街"領袖生",,拉繩..仆街
攪到我late,,本來毛毛都late架..個仆街"領袖生",,
話比毛毛入!!today要留堂超慘..lunch都唔想返
因為貴是留堂..but 算la..聽日又唔洗學..
所以都返學留堂..lunch2堂..聽埋d飲食失"條"既
跟住肥佬阮叫我同我個班d kind子坐..我話唔坐
佢叫我去b房,,傻架!!
仲要比孫xx點我去拎野..跟住肥佬阮叫我坐返去hall坐
but唔係同自己班坐..仲要同第2班d人坐..d人望住哂
超樣衰...留堂個陣冇野do..留完放學返歸,,金日係咁多,,
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|