金日我訓到8點半所以冇返學,,因為費是扣分and留堂''
不過lunch都有返,,返得過2堂,,本來我都唔想返架..
見係屋企無聊wo..咁咪返學睇下有咩DO lo..點知陳小明
冇返wo..最尾2堂係電腦,,又係冇乜野做..整埋d唔知咩圖書
真係無鬼聊,,放學個陣我同毛毛走la,,小丸子叫陪佢搵人
咁我叫毛毛係美設room wait me la點知我等左30分鐘
都唔見人,,佢仲要拎左我條鎖匙,,我冇得返屋企..屋企又冇人
我打比佢la..點知完來佢返左屋企wo..我話你拎左我條鎖匙ar
我屋企冇人,,我到你屋企樓下,,你比返條鎖匙我la
個陣我有少少嬲..激死我lo..佢又唔入黎美設room搵我
佢淨係搵2.3.4樓(美設room2樓),,金日都係打住咁多先
|