| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 4 月 3 日 星期一  |
| m返lunch..*'.? |
分類: 未分類 |
金日我同毛毛去m記食早餐,,好采冇late..
m記d可樂有d怪怪地架,,勁似水咁,,跟住食完
我地要買野飲,,我地成杯可樂冇飲,,飲左1啖,,
跟住返到學校都係無聊,,點知我返到去,,我同毛毛都算最早
我從來未試過咁早返學..木工堂冇野做..ar sir做埋d無謂野
成日發up風...中文堂小明又做工作紙,,中屎悶,,maths悶
d maths好難計..唔係好明佢up乜..PE "abs"
go左上水..金日係咁多
|
2006 年 4 月 1 日 星期六  |
| 聽日要bi山.. |
分類: 未分類 |
金日11:30先起身,,因為琴晚同菜頭傾電話
傾到3:30..所以訓到咁晏,,金日老豆黎左
比左$100我,,so gd 跟住果個細佬又黎
佢真係低b架,,勁撚憎佢,,成日整人
跟住lunch個餐食車仔面,,好味..
聽日要bi山ar,,跟住浩賢佢地聽日又黎..
一定好"支力",,聽日要早起身,,所以早d訓教
仍 然 難 禁 看 著 你 這 個 壞 人 有 甚 麼 的 吸 引 ?
殘 酷 至 此 更 讓 我 想 靠 近
心 知 要 換 個 別 人 還 是 有 人
|
2006 年 3 月 31 日 星期五  |
| 上學去;,] |
分類: 未分類 |
日日都要上學去,,
金日d堂都極為無聊,,所以唔打la
Edison堂佢請糖我地食,,d男仔都有份
下次應該唔好請佢地食,,比哂我地d女仔食丫麻
kaka=]金日大致上係咁la
*柔情必須似水才能夠隱藏眼淚
才能容納承受你刺下來的錐
痛在心底裡仍然能平靜似水
覆蓋在面上的顧慮
|
2006 年 3 月 28 日 星期二  |
| 無聊* |
分類: 未分類 |
金日7:10係身,,金日一定唔會late..第1堂係極度無聊既閱讀堂
第2堂都係無聊既maths堂,,第3堂我聽mp3,,因為聽到碧西唱歌
訓左都會嚇醒,,,第5堂中文班主任冇返,,佢一日到黑都唔返..
仲要唔返星期一,,我同小丸子 都係到諗..佢一定係唔知醒la
可能起唔到身..到左力屎堂,,果個仆街仔2號行埋黎踢我張"台"
咁都唔至,,仲要成本課室日誌車埋落我心口,,
真係有少少問題,,英文堂,,冇野做聽mp3,,同埋叫ar sir 請野我地食
地理堂個陣,,我食緊糖la,,尼姑華叫我吐左佢,,跟住仆街仔1號問我仲有冇
我話冇丫麻,,佢跟住踩甩我隻鞋ar,,低b架,,金日係咁多 |
2006 年 3 月 22 日 星期三  |
| 生日*]] |
分類: 未分類 |
金日生日呀..真係超開心lo,,一返到學好多人同我講生日快樂呀..
靜怡第1個講..第2係皮皮..第3係毛毛嘍住係菜頭個d
ka man送左個黑佬散紙包比我and碗同杯
皮皮送左1個x頭比我..其他野唔打..
I.S個陣要抄野..我叫個仆街仔借比我抄la
佢唔肯..仲要我講埋答案比佢,,仲要係比佢搞到我留堂!!超慘
生日留堂,,放學去左野芝屋企,,金日差唔多!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|