今日照常都係咁上堂
開始習慣上課 都開始對自己學業有要求
目前學業方面都可以應付到 不過以後就唔同講法la
放左學之後就開社ga會 確定埋社員大會ga流程
會好快就開完lu then 同山山一齊回home
有d累不過 再走下半場 go ymca
d人問我點解成日都去做義工
我唔知點解好鍾意 可能係幫完人地之後ga快感令我好滿足掛
今日係幫新來港ga小朋友補習
雖然自問本人不太有學識 都唔係太識教人
但係都可以盡一點綿力ga
不過見到小朋友們好留心ga樣子 我教都教得落力d ga
雖然好累 不過好開心+有意義呢~ haha
|