又要晨咁早返學校當值 -3-
天日同後日都要呢 ~ 要7點15返到去
next monday 會去edu camp 好期待ar
好鍾意去camp 呢 ~ 遲d本班,班會又會開多幾次會睇下會玩咩
而家只係決定左係車上面玩咩
今日開學禮 又做d唱校歌 起身坐低練習 -3-
年年如是 ~.~
好彩開學禮唔係咁長 唔係就慘la.........
好開心~雖然多日來都冇人對於本網主ga日記有感而發
不過都有人會睇我ga日記呢 所以我都要努力去尋找美好ga生活同大家分享
好多謝柯sir 勸說不同任教我班ga老師 叫老師們唔好日日都補課
我相信中4,中5 o既學習生涯都會輕鬆得黎又學到野 ^3^
今日開完prefect大會 走果陣 見到東姑同波羅豪
東姑得把嘴ga性格一d都冇變呢 時常講d高估自己ga野
不過唔緊要la 佢有大志都係一件好事黎ga
雖然呢幾日都冇人對於本人ga日記有感而發 不過有d人都有睇我ga日記
我會keep on 去寫日記 係度多謝所有睇過本日記ga人~
|