今日返學校開會呢
是友社o既幹事的會議
我做左宣傳幹事wo 都唔係好知做咩呢 =v=''
估唔到開會要開咁耐wo 重好多野要決定
山山 , 牙儀 , ar釗 , mung lee 都係幹事呢~ 很開心呢
郭苡彤都係呢~ 又多一個幫手la
不過今年本社o既吉祥物唔再用海豚
不過用咩就賣個關子先 有幾會講比大家聽
今日重講埋啦啦隊 會場佈置 等等
重好次會重用我果d Expression 3 o既技術tim ^3^ 睇黎我都要露兩手呢
到事做好左比大家睇下la
天日又要開會 不過就係prefect內閣開會
不過唔知點解冇左christy在內 天日問問 bio lee 先
9月1 又要開社幹事 我要努力d 呢~
|