今日老早就要起身返教會
冇咩特別呢~
返完教會就番左屋企攪我果支壞左成個月o既光管
估唔到成個暑假要攪一日得閒都咁難呢
跟住就返ar爺度 食堂哥 餐"踐"行飯
堂哥天日飛lu 好唔捨得佢呢~
玩左一陣鋤d 堂哥由頭到尾玩曬 保持不敗紀錄
玩玩下ar 媽打黎同我講 社長話天日2點返學校開會
本身頭痛緊 去唱k 定開會好
唔去唱k 又好次唔係咁好wo
唔去開會又好次唔係好比面柯sir wo 話曬都係佢推薦我比社長
攪到我15 / 16 tim
直到返到home
christy + nam 打黎話唔去唱lu wo
咁先至解決左 很巧合呢 雖然都很想去唱k呢
好彩f.4 重有d 假期 可以去玩 我唔信咁快就冇得玩
今次約唔成 咪下次lo
|