今天一如以往 訓夠先起身 奇怪ga係10點幾就起身
今天真特別呢
過左一陣~張少打黎叫我出去
唔知做咩 唸住劉聰黎羅中作答案
所以冇去
跟往睇睇下yes 突然老ken 打黎 叫我番ymca玩比賽
見冇野做就去下玩la
係到玩15/16 估歌仔 很悶呢
最後玩三人四足 同姑姑+christy
christy 企中間 我同姑姑係咁拉佢行 40幾秒 玩完 不錯吧~
不過christy就慘lu
跟往一齊去千葉
去到係咁燒 其他人就各有各玩
跟住去左同玉塋,eva,christy玩鋤d
玩玩下又玩潛烏龜
最後重玩"黯"鼻
可能係眼訓ga關係 做左4級豬=3=
跟住成功引到排欣 同 nam 講野 佢地變埋四級呢 haha~
跟住 yan 重要升做 5級豬tim
本身yan一個人比人罰唱歌,又拉埋我落水 又話抽大細 大果個話事 我大d呢
但yan 又拉我落水 佢唱完到我唱
我死都唔唱 所有人都冇我乎 haha~
跟住大家都忍唔住番home
番到home~很累呢 而且重有d頭痛tim 唔講咁多la 早逗~
|