活著就是精彩 ~> 呢句一d都冇錯
返學對好多人都係好悶 無聊ga
本來之前我都係咁唸
不過自從上左f.4之後 我以經改變左
我覺得返學個陣投入左好多 特別係自己鍾意ga科目
好次 phy 同 maths
a math 都幾難明 不過明左就會容易d
唔知點解宜家會有心機同同學們自發性地留係school去一齊做a math
而且重做得幾開心tim ~
好事黎ga ~ haha 希望以後都係咁ga學習風氣la