今日都要返學校呢~
今日o既任務係做學生証
由10點半做到4點半 中間12點to1點 lunch
可見做學生証幾多功夫呢
william 冇返又少一對手呢>3<
本來約左玉塋少主3點返ymca ga 不過我攪到4點半先走得
走個陣玉塋打黎話老ken叫我返ymca
我深信不疑就即克返ymca
返到去原來係玉塋play我=v=''
叫我返去係度吹水 係關於玉塋ga 呢 係咩我就唔多講呢 你自己問la haha
跟住我同老ken一齊走 同佢吹水一d都唔悶呢~
天日就要返學lu 重要7點正返到學校tim ><
天日會嚴格地捉同學們ga儀容呢~ 大家千萬要小心ar
|