今日1返到去就見到謝玉芳<----教我中文果個
跟住叫左我 X Y Z E G佢地出去
頂佢....話我地中文差小小合格...SO要炙我地補補佢WOW= =
話5點前放....咁都好D..
跟住第1堂林江<----物理.....最悶果科..
不過有件事都幾好笑.....
G佢冇啦啦踩到我隻腳...我以為周仔踩到...跟住爆粗..
話 撚樣...
然後...G佢勁無奈...
跟住我即講:SORRY...我岩岩以為周仔踩MA...令女令女...
之後佢每踩到我1次我都叫佢令女XDD
今日MISS蕉冇返...兩堂英文唔洗上~~~
上上下數學...個死豬排P話:長昇"刪槍" 見個死豬排突然咁成實..咪幫下佢囉..
不過..想我叫佢令女呀...下世啦..死7頭~~之前係咁叫我短野....幹佢
跟住PE堂....同我果班D人打波...3比2...WIN了~~~他們...太廢了~~
跟住中文...之後補中文...之後4點8先走得...
|