平平冇奇GE1天又開始喇~~~~~~~~~~
今日真係頂...要跑返學
返到去...E隔離個乜水同迪都冇返WOW連張住寧都唔見埋GE....屎喇咁我今日為要悶屎
跟住張住寧返左..好野有人同我傾計LU~~
上數學堂..派測驗啦 好野!!!!11分..合格唔洗留堂
之後睇下張住寧...2分HAHA~~~~~
之後個楊紅X問我幾分...我話11
頂佢丫....14分@@
幹呀咁都高我小小- -
跟住教果D咩咸數......唔識TIM
之後呀楊紅X...見我唔識即刻比佢果份我抄話:
唔識呀?抄啦
頂佢洗唔洗咁N串先
跟住我話::我唔要喇你比張住寧啦~~~~~~~~~
寧::-.-咩WOW
笑死
上英文堂.......
J~O~E~Y::呀乜水...
昇::JOEY姐有咩幫到你呀
JOEY:嘩..乜原來你識我珈....好開心呀
心諗....緊係啦JOEY WOW不過可惜你是個肥婆呢~~~~~
跟住MISS問我....
MISS::陳家昇..E題個答案係咩?快D答
跟住....死喇唔識TIM
男人婆::我知...不過唔識讀
好彩姐跟住我即話::ME2
MISS::咁講中文囉
男人婆::唔識解
我:= =
之後MISS就冇理我地LU....講答案
物理又係
頂佢個呀SIR又問我之前教左邊幾條公識呀
頂...上你堂邊個聽書呀
之後話M...唔識WOW
呀SIR:= =記住喇就係乜乜乜=乜乜乜X乜乜乜
我:得喇
之後上埋個鬼佬堂就放學LU~~
佢比D野我地做
跟住問我做曬味
我話:OK
跟住條友話::重有下1頁呢<------英文唔記得左佢講咩..好似係NEXT乜叉咁
我:F~U~......講到E度佢望住我...之後冇講到
之後勁開心咁放學LU~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
跟住去左游水...頂又游
之後帶點累咁返到黎
|