孤單的我
chris9745
暱稱: 孤單の人
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
緣份?
再加多樣
Schedule
淆低
又係時侯講夢想
文章分類
全部 (172)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 172
留言總數: 98
今日人氣: 1
累積人氣: 3714
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 26 日  星期五   晴天


無聊的1日又過去了 分類: 未分類

平平冇奇GE1天又開始喇~~~~~~~~~~

今日真係頂...要跑返學

返到去...E隔離個乜水同迪都冇返WOW連張住寧都唔見埋GE....屎喇咁我今日為要悶屎

跟住張住寧返左..好野有人同我傾計LU~~

上數學堂..派測驗啦    好野!!!!11分..合格唔洗留堂

之後睇下張住寧...2分HAHA~~~~~

之後個楊紅X問我幾分...我話11

頂佢丫....14分@@

幹呀咁都高我小小- -

跟住教果D咩咸數......唔識TIM

之後呀楊紅X...見我唔識即刻比佢果份我抄話:

唔識呀?抄啦

頂佢洗唔洗咁N串先

跟住我話::我唔要喇你比張住寧啦~~~~~~~~~

寧::-.-咩WOW

笑死

上英文堂.......

J~O~E~Y::呀乜水...

昇::JOEY姐有咩幫到你呀

JOEY:嘩..乜原來你識我珈....好開心呀

心諗....緊係啦JOEY WOW不過可惜你是個肥婆呢~~~~~

跟住MISS問我....

MISS::陳家昇..E題個答案係咩?快D答

跟住....死喇唔識TIM

男人婆::我知...不過唔識讀

好彩姐跟住我即話::ME2

MISS::咁講中文囉

男人婆::唔識解

我:= =

之後MISS就冇理我地LU....講答案

物理又係

頂佢個呀SIR又問我之前教左邊幾條公識呀

頂...上你堂邊個聽書呀

之後話M...唔識WOW

呀SIR:= =記住喇就係乜乜乜=乜乜乜X乜乜乜

我:得喇

之後上埋個鬼佬堂就放學LU~~

佢比D野我地做

跟住問我做曬味

我話:OK

跟住條友話::重有下1頁呢<------英文唔記得左佢講咩..好似係NEXT乜叉咁

我:F~U~......講到E度佢望住我...之後冇講到

之後勁開心咁放學LU~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

跟住去左游水...頂又游

之後帶點累咁返到黎