今朝勁累
差d起唔到身遲到
返到學校先知....原來要學校又搞埋d勁膠GE諒體溫@@
放學又要數學補課= =頂....班賤人又話去游水跟住為冇佢補課囉
聽日又比張麗清小
MISS張::唉...真係心都淡曬!!擒日又有人冇黎補課喇...我都講過啦1日唔齊人1日都唔教新野!!!我地GE進度已經慢GE啦...唔補課果時教...點教得曬呀咁大本書!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@@媽的我今日都想去珈係個死短周話去游水1齊咪去= =
去游水...又有爽野
乜D人咁鐘意係水到搞珈@@爽D珈咩= =
由於智仔係游水果陣經常自認長SO...經常被人SM!!!!!!!!!!爽死
|