2009,12,11
超開心
爆開心啊~v~
打班羽
第1場輸到喊
第2場終於正常番小小啦;)
★發現原來,,,,,
★家姐居然黎個愛的抱抱啊(xd)系我喊個陣;]
★雖然系11比15, 但系佢94 bor 當然系勁d嫁啦;]
★打個陣, 低b仔同我講加油啊!_!;]
★收到一個估唔到既sms, 爆開心啊xdxd 唔該家姐~;]
★系3聯發現左一個好可愛既蕉, 我要你送比我做christmas禮物! xd;]
★今日好乖;p 仲比人讚 其實因為我個陣開心 xd
★多謝yingying可以話系第一個問我咩事既人
★momo多謝你個野, 小心比啊sir話啊xdxd
★終於有信心打啦!
miz 掰掰啦~ 多謝你送個d野;p
cm;)
|