|
|
2009 年 12 月 2 日 星期三  |
| 2009-12-02 |
分類: 未分類 |
2009,12,2
pink ladi,
你好叻啊!v!
都話你得嫁啦;p
差0.04炸-_-!
去食日本野.
笑死ha,,
肥Ann同淇淇,,
唉;p
勁搞野啊你地!!
啊rain
好難玩啊個遊戲t^t
仲味估中過一個-_-'
聽日要8點去到天水圍啊t^t
要超早起身-[]-'
己經6點半起嫁啦,,
仲要早d咩?!
4x100啊!
明明都可以1分鐘啦,
點知唔知邊棒出錯啦,,
死啦去xd(!)
估下pink lady系邊個xdxd(!)
好容易嫁, ;p
cm;)
|
2009 年 12 月 1 日 星期二  |
| 2009-12-01 |
分類: 未分類 |
2009,12,1
yo,終於到左12月啦;p
christmas快d到啦,,
唉,,
一陣要去飲
飲飲飲,飲咩q啊-,-!
無聊到死啦一定!
好彩可以腥sms
9點先可以食野,,
必死!!
去飲又冇時間玩電腦,,
琴日d功課又味做番好,,
好彩聽日唔洗番姐;p
見小mis.lam兩日咩精神都有番xdxd
今日danny仔冇番啊!
做咩唔番啊?v?
系米有人合你啊?!
同namnam幫主講啦xdxd
cm;) |
2009 年 11 月 30 日 星期一  |
| 2009-11-30 |
分類: 未分類 |
2009,11,30
今日學界;p
以為靜系得跳遠-,-'
點知睇錯曬xd
系4x100-[]-'
得momo同szeto黎左炸-_-'
之後就打番學校叫佢地lunch飛黎天水圍;p
帶左野玩.
點知一樣都冇玩xd
件社3,,,,,,xdxd
我地想著嫁,,不過太多黑色野啦-_-'
系到幫szeto按腳,,xdxd原來好好玩嫁^___^
吊你!我唔覺得平頭宜個名好聽lo!你咁鐘意叫人地平頭,,你自己米染頭lor!咩料?!
lunch之後就跑,
第4-,-!!
衰到咩咁xd,szeto話同第3差0,1隻腳xdxd,,, (心柔大讚好一個形容詞xd)
之後就番學睇singing con,,
全身暑假!v!讚啊!
cm;) |
2009 年 11 月 28 日 星期六  |
| 2009-11-28 |
分類: 未分類 |
今日9點起左身;p (超早ha(!))
起身玩左陣電腦
之後只狗狂系到叫..
以為佢發咩癲啦
點解啊ba叫我去拉住隻狗
隻狗發現左條蛇lo-,-!!
成2m長ha,xd
我地整整整-,-,
條蛇終於死左啦(!)
讚啊(!)(!)(!)(!)
之後就番左學校練波
momo你好聰明ha,,
星期1 day3唔洗歌唱(!)
yoyoyo;]
練到6點到走人xp
cm;)
|
2009 年 11 月 27 日 星期五  |
| 2009-11-27 |
分類: 未分類 |
安全感(!)xdxd,
勁搞笑~v~
放左學之後
睇singing con
黃后大道東勁搞笑(xd)
副社原來唱歌好好聽嫁*v*
聽到7點走佬(!)
cm;) |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|