2009,12,3
唉;p
星期1就6]9起身;]
星期3就6]6起身T^T
今日就6]3起身啊!^!
如果有第4日我米6點起身-[]-'?!xd
要到下年先可以再有學界啦T^T
3日好快過左
雖然好凍好凍;p
但系系咁訓教訓教,,
系到做埋d kai野xd
lunch個陣又去個間野到食日本野;p
去大房到xdxd
太嘈啦,,結果比人啤xd
系佢地唔嘈姐;p
梁華,發覺你好有偵探頭腦啊!!
讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚(!)xdxd
食燒豬唔知咩,
點知得3個-v-!ding
成碗相系洋蔥-v-!
好彩唔系好難食姐;p
走搭w,w,y嫁車,
同埋d紀念品一齊番學校xd,,
同肥Ann,,琪琪,,momo一齊坐後面個3個人既位,,迫死左-3-'
之後就練波;]
練到7點走人!
喂喂-_-'你搭錯車啊xdxd!!!!!!!!
cm;)
|