留住你 會否比分開更好.` 還是我需要畫上句號
怎麼要在這分手一刻對我好
離別你 會否比一起更糟.`還是我需要換個態度
喜歡你便要懂得習慣這一套
留下了是那一點心痛
事實我傷得比你重
愛上你 卻令我這麼的生氣
你知道嗎 我如何吞聲忍氣
放棄你 自問我不甘心拋棄
再愛一次 會否更可悲
今日`好吾開心!!!!!!! T.T"
朝早同佢嘈左交-0-`唉.`究竟我個心諗D咩嫁?. 返到學校我1直諗.`我想點?.
可能我已經對愛情盲目左.`{不知哪日會對愛再有感覺}.0__0'
放學.`見家長\口/. 比威廉Sir屌撚到冇聲出 ; 搵退學紙黎壓尻我o\ /o.
你估我好撚想讀吖.` 你條撚樣比多1日我對.`我都覺得多吖-__-''
出左門口.`趕住去apple屋企;} 全日ge心情非常差 -0-''
之後.`去左尖仔屋企.` 玩打交`;正!! -v-'' 傷痕累累-V-''
唉.`11點幾.`坐住等人陪我返屋企.`點知.........著左燈.`自己走 ; 搭的走人\口/''
返到屋企.` 終於忍吾住喊左出黎 -__-'' 忍左好耐T.T''
我決定左退學;} 希望你地可以諒解我喇 -V-'' |