christine0
暱稱: christine
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« March 2016 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2009-08-31
2009-08-25
2009-08-25
2009-07-14
2009-07-05
文章分類
全部 (50)
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 31
今日人氣: 0
累積人氣: 1720
2009 年 3 月 24 日  星期二   晴天


2009-03-24 分類: 未分類

如我知錯 可否乃念最初?.

 比人抄左-___-'' 又要搵工 0__0''

呢排系屋企冇野做.`成日同老公1齊`糖痴豆;}

最近同老公去睇倉鼠.`點知睇睇下.`睇左兔仔-0-`好可愛!

老公決定左.`下個月送隻兔仔比我a0a'' 呵呵..

甘..我隻倉鼠babii點算?. 冇理由同兔仔放埋1齊養-___-`有d怪..

但我又吾想拋低隻babii吾理-0-`點算?.

老公隻肥野又同我隻babii吾夾 0__0''

2隻都系男仔.`難怪佢地會......打交a3a''

算喇,`吾理住+`

哈..又搵到工喇.`老公.`您吾系話搵工嫁咩?.搵左去邊?.

唉.`您地吾記得左我喇T__T''

kiki.`尤其系您.`乜您吾記得哂之前d野咩?. 好傷心..

又話吾會忘記我.`點知.`連電話都冇打過比我!!

每次打比您.`想搵您出黎傾下計.`點知..答案都系1樣a0a''

好想同您過返以前ge日子.`fd到碌地果隻A__A''

紫菜.`又話姐妹-0-`成日同條仔1齊都吾打比我-___-''

好吾開心丫a_____a''

丫怡.apple.`您地去左邊?.

丫哥.`約您出黎傾下計.`都可以吾記得左;{

仲有人會理我嗎?.仲有人會知道我ge存在嗎?.

發表時間:2009-03-25 12:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 15 日  星期日   晴天


2009-03-15 分類: 未分類

白色情人節快樂 -v-''

13/3 _系我返新工ge第一日;}份新工系我老公屋企ge附近.`好近咋 -v-''

可以方便日日去痴餐丫嘛;D 吾錯吾錯!.

6點.返工.`入到鋪頭.`搞錯左.`原來8點先開始返工 0__0''

返上老公屋企.`順便食埋飯飯 =D

8點.`返工喇..哈.`佢地對我好好.`又比野我食.`又可以睇電視=D {冇人ge時候}

12點.`放工唷.`行到出去.`哇! 好凍=Z

去老公屋企.`諗住坐陣就走.`點知.`太攰喇; 算喇,`系老公屋企訓覺;}

14/3 _同老公訓到5點鐘 z__z''

D電話系甘嘈住我.`妖 ; 又吾走去聽電話.`搞到我醒鬼左-___-''

hea下. 玩下.`6點鐘; 老公送我返屋企;}

返到屋企.`沖完涼.`化埋妝.`又夠鐘返工-0-''

連飯都未食就沖左出門口.`凈系飲左碗湯+`

返到鋪頭.`開工 ; 開頭有D手腳亂.`做下做下..

差吾多放工喇.`點知 ; 老公黎買野食 XPP''

放工喇.`老公送我返屋企;} 搭的的返去丫=D

返到去.`食飯喇.`凍哂-0-'' 照食.`好肚餓+`

老公hea到3點走喇.`吾捨得T__T''

老公.`您吾好吾再黎丫.`我會聽話嫁喇-3-''

老公走左.`而家6點喇.`訓吾著丫-___-''

打左比好多人.`想約您地出街.`點知您地訓死哂-0-''

偏偏冇打比老公.`因為吾想嘈醒您.`啜-V-''

今日系白色情人節.`系電話同老公講左句情人節快樂0__0''

同埋間接啜左您一下.`嘿-3-''

發表時間:2009-03-15 06:02 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]