白色情人節快樂 -v-''
13/3 _系我返新工ge第一日;}份新工系我老公屋企ge附近.`好近咋 -v-''
可以方便日日去痴餐丫嘛;D 吾錯吾錯!.
6點.返工.`入到鋪頭.`搞錯左.`原來8點先開始返工 0__0''
返上老公屋企.`順便食埋飯飯 =D
8點.`返工喇..哈.`佢地對我好好.`又比野我食.`又可以睇電視=D {冇人ge時候}
12點.`放工唷.`行到出去.`哇! 好凍=Z
去老公屋企.`諗住坐陣就走.`點知.`太攰喇; 算喇,`系老公屋企訓覺;}
14/3 _同老公訓到5點鐘 z__z''
D電話系甘嘈住我.`妖 ; 又吾走去聽電話.`搞到我醒鬼左-___-''
hea下. 玩下.`6點鐘; 老公送我返屋企;}
返到屋企.`沖完涼.`化埋妝.`又夠鐘返工-0-''
連飯都未食就沖左出門口.`凈系飲左碗湯+`
返到鋪頭.`開工 ; 開頭有D手腳亂.`做下做下..
差吾多放工喇.`點知 ; 老公黎買野食 XPP''
放工喇.`老公送我返屋企;} 搭的的返去丫=D
返到去.`食飯喇.`凍哂-0-'' 照食.`好肚餓+`
老公hea到3點走喇.`吾捨得T__T''
老公.`您吾好吾再黎丫.`我會聽話嫁喇-3-''
老公走左.`而家6點喇.`訓吾著丫-___-''
打左比好多人.`想約您地出街.`點知您地訓死哂-0-''
偏偏冇打比老公.`因為吾想嘈醒您.`啜-V-''
今日系白色情人節.`系電話同老公講左句情人節快樂0__0''
同埋間接啜左您一下.`嘿-3-'' |