今日上堂,...........................一個字///////////[ 超悶 ] (其實係兩個字至岩)哈哈哈...........................
Maths___悶....教寸黎教去都係果d =.='''
中文(連堂)____出去講野=.=""好彩冇叫中我XDD
**小息就緊係同欣欣係度瘋嫁啦^^
IS(→連續三堂T__T)____好彩有d [ EX必RE銀 ]做下............如果唔係就悶死>v<''
#不過我比BUNSON BURNER燒到丫T__T''''____好痛 /﹏\
lUNCH_____同欣欣去左食RISO,,!D PIZZA 超正丫>3<[ 雖然貴dd ]
CIT____訓 ZZZZZZ................我都識晒啦'''''=v=KAKAKA.......
ENG___無奈////又要人起身答問題!!好Q煩丫,,,,未答過又要企起身~_~''答佢又話呢樣唔得果樣唔得>x<//好煩]]
CP____去禮堂聽講座,,,有兩條GAP毛比我同欣寸死左!哈哈..>v<''抵佢地死\\\
放學__欣上左我屋企做左一陣功課,,,,跟住我就去左畫畫....................@@
夜晚___去左跳舞,,第一次><....好驚 x_x.....不過好彩我之前學過BALT,,,,,,所以跟得上>v<'''
好累丫今日//////\\\\\\\\←J毛=v=''!!
為何.........我對著你不像以前一樣面紅耳赤呢?????
|