*#在此聲明→[唔打blog的原因]____多功課唔打**出左街唔打**唔開得電腦都唔打**____#*  唔好意思丫=V=’’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

記住以下ge金句丫___=V=''''

 

 

_____流淚,,已不需任何借口了]]**
我發覺..........
____________________中意一個人真係好辛苦嫁~~~>_<
____因為你又唔知佢中意邊個???=.=
_________但係自已又會盲目錦去愛佢................><                                                     我真的喜歡了你很久,,,
__________________真係唔知為乜???????                                                          為何你到現時也不知道?!
christy717
暱稱: 君君B>3<
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
__Lazy girl~"
________""思想體檢報...
________English>&...
終於考完喇~><...
討厭@Term Test~
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Ceci姐__blog
My Honey__blog
小Eva__blog
小ty__blog
娉婷姐__blog
莊莊__blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 45
今日人氣: 8
累積人氣: 2579
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


第一次Post相相~_~ 疑惑 分類: 未分類

今次系我第一次Post相相=]

李隻蚊系打[鼓]能手??

[Ball Ball O咀~>00000000000<''

我系咪好靚[女]呢?? [陳聰聰說.....]

好多糯米池丫>33<''    好好味丫^.^   Do左好耐嫁喇>V<

最後.........................................

你地估下呢個系邊個黎既??=V=''   估中有Give''   [欣欣唔計  哈哈]]///]

今日post住咁多先啦,,我[林]我已經愛上左post相同偷拍喇!!>3<''

成人得罪我果d人小心D喇!kakakakakakak.............

 

 

2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天


悶悶悶悶悶悶............... 無奈 分類: 未分類

今日上堂,...........................一個字///////////[ 超悶 ]   (其實係兩個字至岩)哈哈哈...........................

Maths___悶....教寸黎教去都係果d =.='''

中文(連堂)____出去講野=.=""好彩冇叫中我XDD

**小息就緊係同欣欣係度瘋嫁啦^^

IS(→連續三堂T__T)____好彩有d [ EX必RE銀 ]做下............如果唔係就悶死>v<''

#不過我比BUNSON BURNER燒到丫T__T''''____好痛  /﹏\

lUNCH_____同欣欣去左食RISO,,!D PIZZA 超正丫>3<[ 雖然貴dd ]

CIT____訓 ZZZZZZ................我都識晒啦'''''=v=KAKAKA.......

ENG___無奈////又要人起身答問題!!好Q煩丫,,,,未答過又要企起身~_~''答佢又話呢樣唔得果樣唔得>x<//好煩]]

CP____去禮堂聽講座,,,有兩條GAP毛比我同欣寸死左!哈哈..>v<''抵佢地死\\\

放學__欣上左我屋企做左一陣功課,,,,跟住我就去左畫畫....................@@

夜晚___去左跳舞,,第一次><....好驚 x_x.....不過好彩我之前學過BALT,,,,,,所以跟得上>v<'''

好累丫今日//////\\\\\\\\←J毛=v=''!!

為何.........我對著你不像以前一樣面紅耳赤呢?????