今日,,我真係羅左喇~>x<
是原,,我前晚同條GAP毛玩MSN,,講下講下,,講到D秘密!=v=''
呢個秘密系關於某D人既~!
但係講到一半,,我丫媽就要用機,,我就追住要OFF[因為用乜易有人爆粗嫁!],,所以冇講晒!><
跟住今日返到去,,我見條GAP毛又好似唔多SO我,,又淨係係到同某人講野,,所以我咪以為佢嬲左我囉!T.T
跟住之後果幾堂,,佢都冇問我野,,只係問我一D關於上堂既野,,仲要鬼死咁好禮貌TIM~_~''
我咪好驚囉,,因為平時既佢係絕對唔會咁正經嫁>v<'''
但係..........................我岩岩發覺,,我真係好羅丫/.\
因為佢話,,原來佢係以為我嬲佢,,所以先成日唔同我講野!~ 佢話我個樣好似好正經+好嬲咁>.<
但係其實............同我熟既人都知,,我份人係勁被動嫁><
如果你唔同我講野,,OR唔開D話題同我講,,我係絕對唔同撩你講野嫁!!!~v~
所以如果以後你地見我個樣好正經,,其實我唔係嬲,,只不過係等緊你開話題同我講姐~@@
其實講左咁耐,,你地知唔知條GAP毛係邊個丫??????不過就算你地唔知,,我都唔會講嫁!!XDD[欣欣除外>33<']
哈哈哈哈哈哈哈KUKUKUKUKUKUKUKUKUKU................=]
我發覺...........我竟愛上了你!?為何會這樣呢?? |