*#在此聲明→[唔打blog的原因]____多功課唔打**出左街唔打**唔開得電腦都唔打**____#*  唔好意思丫=V=’’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

記住以下ge金句丫___=V=''''

 

 

_____流淚,,已不需任何借口了]]**
我發覺..........
____________________中意一個人真係好辛苦嫁~~~>_<
____因為你又唔知佢中意邊個???=.=
_________但係自已又會盲目錦去愛佢................><                                                     我真的喜歡了你很久,,,
__________________真係唔知為乜???????                                                          為何你到現時也不知道?!
christy717
暱稱: 君君B>3<
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
__Lazy girl~"
________""思想體檢報...
________English>&...
終於考完喇~><...
討厭@Term Test~
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Ceci姐__blog
My Honey__blog
小Eva__blog
小ty__blog
娉婷姐__blog
莊莊__blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 45
今日人氣: 4
累積人氣: 2557
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天


唉~我發覺我............... 滿足 分類: 未分類

我發覺..................我中意左一個我唔應該中意既人!!><

我衣+真系好迷惘丫~_~我又唔夠膽同人講喎!真係好辛苦丫T_T

但[佢]真係對我好好嫁!成日幫我都不特只,,如果有第2個男仔[哈]我,,佢都會幫我鬧果d男仔嫁!!

如果比一般既男仔,,分分鐘會[哈]埋我一份tim丫!>.<''

而且同佢talking,,真係好舒服嫁!同佢一齊的係可以講心事嫁!~

如果同其他男仔講,,佢地唔話你低B就話你無聊!T.T

唉~

總之佢真係好好人啦!我唔知點好!

有冇人可以教下我丫????>﹏<''

 

2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天


今日搞左個大[污龍]丫>< 熱情 分類: 未分類

今日,,我真係羅左喇~>x<

是原,,我前晚同條GAP毛玩MSN,,講下講下,,講到D秘密!=v=''

呢個秘密系關於某D人既~!

但係講到一半,,我丫媽就要用機,,我就追住要OFF[因為用乜易有人爆粗嫁!],,所以冇講晒!><

跟住今日返到去,,我見條GAP毛又好似唔多SO我,,又淨係係到同某人講野,,所以我咪以為佢嬲左我囉!T.T

跟住之後果幾堂,,佢都冇問我野,,只係問我一D關於上堂既野,,仲要鬼死咁好禮貌TIM~_~''

我咪好驚囉,,因為平時既佢係絕對唔會咁正經嫁>v<'''

但係..........................我岩岩發覺,,我真係好羅丫/.\

因為佢話,,原來佢係以為我嬲佢,,所以先成日唔同我講野!~ 佢話我個樣好似好正經+好嬲咁>.<

但係其實............同我熟既人都知,,我份人係勁被動嫁><

如果你唔同我講野,,OR唔開D話題同我講,,我係絕對唔同撩你講野嫁!!!~v~

所以如果以後你地見我個樣好正經,,其實我唔係嬲,,只不過係等緊你開話題同我講姐~@@

其實講左咁耐,,你地知唔知條GAP毛係邊個丫??????不過就算你地唔知,,我都唔會講嫁!!XDD[欣欣除外>33<']

哈哈哈哈哈哈哈KUKUKUKUKUKUKUKUKUKU................=]

我發覺...........我竟愛上了你!?為何會這樣呢??