*#在此聲明→[唔打blog的原因]____多功課唔打**出左街唔打**唔開得電腦都唔打**____#*  唔好意思丫=V=’’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

記住以下ge金句丫___=V=''''

 

 

_____流淚,,已不需任何借口了]]**
我發覺..........
____________________中意一個人真係好辛苦嫁~~~>_<
____因為你又唔知佢中意邊個???=.=
_________但係自已又會盲目錦去愛佢................><                                                     我真的喜歡了你很久,,,
__________________真係唔知為乜???????                                                          為何你到現時也不知道?!
christy717
暱稱: 君君B>3<
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
__Lazy girl~"
________""思想體檢報...
________English>&...
終於考完喇~><...
討厭@Term Test~
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Ceci姐__blog
My Honey__blog
小Eva__blog
小ty__blog
娉婷姐__blog
莊莊__blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 45
今日人氣: 0
累積人氣: 2548
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 24 日  星期二   晴天


討厭@Term Test~ 不安 分類: 未分類

唉~

好慘丫><

又Test喇!

所以呢排都開唔到電腦嫁喇~~@@"

因為要溫豬豬~^^

所以我要考完先可以再打blogblog喇!T.T''

[不便之處,...........敬請原諒>﹏<]

硬J毛系度祝各位J毛考試成功^.^

P.S....考完試我發誓一定同欣欣要玩番餐勁既>v<''

 

2006 年 10 月 19 日  星期四   晴天


無奈.......................><" 不安 分類: 未分類

今日基本上冇乜好講...!

不過................既然寫得日記...............點都要講下野既!><[我痴線的!]

今日返學,,本身林住好Q慘啦,,因為有兩堂連堂英文堂![好鬼悶嫁><]

但系............................Miss Chan竟然冇返喎!!!真係一個超大既好消息丫>V<''[我覺得自已好黑心丫TT]

根住..............上堂都冇咩特別...........都係..................

→_____比ballball狂寸or我同ballball狂寸劉冠!![真係好有成功感嫁!!講下笑姐]

到最尾果兩堂..................係一個叫miss Lo既老師代堂!

佢竟然比我地睇.......................Harry Potter第一集=.='

唉~~我同欣欣岩岩lunch果時先係屋企睇完第四集,,所以覺得第一集實在太悶喇!!>﹏<''

所以我決定............................做功課![我係咪好乖呢??]

放學,,問條契弟借左本練習簿番屋企>抄考抄考<,,佢竟然超順灘喎!!我O晒囉!>< [擺明蝦我姐T.T]

跟住同欣欣吹左一陣水就say Good bye喇!

我返屋企期間..................竟然撞到我學網球果個同學喎!!

我咁岩又遲時間,,,差d以為自已趕唔到架lift,,,不過好彩佢等埋我咋!!^^

佢真係幾有風度,,比起我地班d男孩真係好多多聲丫=V=''

返到屋企,,,訓左......................[因為呢排都溫到好晏先訓丫><]

訓到成6點幾先起身=.=''

做完功課又係溫書,,,真係好憎Term Test丫><><><><><><"""""""

我發誓......................Term Test完一定要好好玩番夠本丫^^ >V<''

kukukukukukukukukukukukukukukukukukukuku........................