*#在此聲明→[唔打blog的原因]____多功課唔打**出左街唔打**唔開得電腦都唔打**____#*  唔好意思丫=V=’’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

記住以下ge金句丫___=V=''''

 

 

_____流淚,,已不需任何借口了]]**
我發覺..........
____________________中意一個人真係好辛苦嫁~~~>_<
____因為你又唔知佢中意邊個???=.=
_________但係自已又會盲目錦去愛佢................><                                                     我真的喜歡了你很久,,,
__________________真係唔知為乜???????                                                          為何你到現時也不知道?!
christy717
暱稱: 君君B>3<
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
__Lazy girl~"
________""思想體檢報...
________English>&...
終於考完喇~><...
討厭@Term Test~
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Ceci姐__blog
My Honey__blog
小Eva__blog
小ty__blog
娉婷姐__blog
莊莊__blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 45
今日人氣: 0
累積人氣: 2549
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天


今日真係笑死丫~``` 愉快 分類: 未分類

今日唔知點解成日都係咁係度笑,,=o=''

食lunch果陣,,我同欣欣係咁度互相講d笑野出黎,,油 1215講到0125 先追於無奈咁停...............=V="

跟住上最後果兩堂maths果陣,,我同小安安又不停講笑,,真係笑得死人嫁!!>V<[honey你唔好嬲丫T_T"]

之後放學果陣,,我同欣欣又見到d好笑(kai)野,,又笑死[想知係咩問我地丫^.^]!!

不過,,返到屋企,,就不停做功課,,IS作業+練習簿+ENG作句!T__T'''

果本中文練習簿,,真係做死人嫁.........要做晒五題,,仲要係之前而經做過tim丫嗎+_+,,真係做黎都side氣嫁!!= =''唉~

我發覺,,,我對你已沒以前那種感覺了................................

 

2006 年 9 月 13 日  星期三   晴天


今日又紅雨喇~ 不安 分類: 未分類

唉~[唔G點解同我honey一樣好想唉丫///]

今日上上下IS堂,,突然話紅雨!!

本應就好開心既,,但係E個[好]校長又唔比我地走!!>﹏<仲要我地留係學校食tim丫!~_~

本身係我地低form去買先既,,但係就有d高form既契弟打尖!!好討厭丫T____T

之後我就同欣欣買左M記,,[因為條隊短d  XDD]!!

包野入面有豬[嬲]漢堡同埋chickenwings!!都ok啦^.^[不過係凍晒姐>_<]

之後class period果陣,,Ms chan提起,,我先記得原來我係班會副主席,,[好無奈]=.='''

放左學之後,,我就同欣欣去左買袋袋,,都ok嫁,,又唔係好貴^__^

返到屋企之後唔知點解個胃超痛,,[其實我IS堂已經痛緊嫁喇>﹏<],,但係我仲要學琴,,真係好辛苦丫T__T'''

都唔知點解我咁細個就有胃病........................///唉~~@@

好命苦丫T_____T