好耐都冇打日記啦!~><
今日好似平時咁返學~!!早會~!!跟住上英文會話..今堂好快過..~!^^又冇問我問題..~^^跟
住上音樂..吹獅子山下..好鍾意吹牙~!^^話咁快又一堂啦~!!小息~,,then上中文..作文..我
作<童年記趣>..作左好少野..都唔夠字數~><..小息~..跟住上數學..好多人都冇帶下冊書..
包括我~><..所以個兩堂佢教d野..都唔明佢講咩..~><..上完就lunch..同左manbo,劉力一
齊去左啟豐食..食完就返學啦~!!上視藝..個時排隊..miss佢同我講「你本創作集整得好令」..
跟住我講「多謝」..唔知點解俾人笑..我唔講多謝..咁講咩??個時好瘀~><..上堂啦..派創作
集..112.5/150..牙co同我同分牙~!^^佢又係整玉桂狗..而且又一樣分~!好搞野牙~!^^..
跟住做海報設計...but冇乜點做..因為係到唱歌..哈^^...放學..就同manbo去睇cat..但睇唔
到..5點我就走人啦...返屋企..食埋野..同換埋衫衫..就同家姐去市中心啦...去左10蚊店到買
朱古力..買左40蚊啦><..好貴牙..跟住就去買衫衫...買完行左陣..就搭車返屋企啦.. |