[[\/''CHRISTY !! ★'',,WING 2++
★★``_!/\\記得多d黎牙++
christy928
暱稱: [[*+CHRISTY★,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-06
2007-05-03
2007-05-02
家長日//.
溫書..
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 50
今日人氣: 1
累積人氣: 3582
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天

 

同manbo出街..~! 愉快

今日1點同manbo去市中心~~!!陪佢去買衫衫...買左勁多牙~!好羨慕牙~!!^3^..佢買左

800幾蚊野...如果我屋企人俾咁多錢我過年就好lu~!!唉...不過發夢都冇咁早...卡~^!^陪佢.

買完衫..就陪佢去買朱古力啦..but唔記得佢買左幾多..~!!買完就搭車去啟豐..買褲..係啟豐

撞到ling佢地..仲有f.2 d男仔..估唔到係市中心撞唔到人..反而就係啟豐撞到..~!跟住同

manbo去左惠康...買完野佢就走左..我就同我牙妹去買文具...途中撞到我家姐..so就一齊返

屋企啦..返到屋企就洗白白..整朱古力..整完就訓lu..希望成功啦~^!^

 

刊登時間︰2007-02-04 03:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天

 

去街街~!! 開心

好耐都冇打日記啦!~><

今日好似平時咁返學~!!早會~!!跟住上英文會話..今堂好快過..~!^^又冇問我問題..~^^跟

上音樂..吹獅子山下..好鍾意吹牙~!^^話咁快又一堂啦~!!小息~,,then上中文..作文..我

作<童年記趣>..作左好少野..都唔夠字數~><..小息~..跟住上數學..好多人都冇帶下冊書..

包括我~><..所以個兩堂佢教d野..都唔明佢講咩..~><..上完就lunch..同左manbo,劉力一

齊去左啟豐食..食完就返學啦~!!上視藝..個時排隊..miss佢同我講「你本創作集整得好令」..

跟住我講「多謝」..唔知點解俾人笑..我唔講多謝..咁講咩??個時好瘀~><..上堂啦..派創作

集..112.5/150..牙co同我同分牙~!^^佢又係整玉桂狗..而且又一樣分~!好搞野牙~!^^..

跟住做海報設計...but冇乜點做..因為係到唱歌..哈^^...放學..就同manbo去睇cat..但睇唔

到..5點我就走人啦...返屋企..食埋野..同換埋衫衫..就同家姐去市中心啦...去左10蚊店到買

朱古力..買左40蚊啦><..好貴牙..跟住就去買衫衫...買完行左陣..就搭車返屋企啦..

刊登時間︰2007-02-03 10:14 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 29 日  星期一   陰天

 

牙sir喊..

今日好似平時咁上學~!!跟住第一堂上中史..悶到死~!!又眼訓~>!<..唉~!!跟住上佛學~!!最

尾miss同我地玩遊戲..好鬼死好笑~!^^小息~!!搵manbo..but唔見..~!!跟住上電腦..陳sir

冇返...(都唔知點解佢成日唔返..~!!)..所以成班一齊上..~!!上完就小息啦~!!跟住上數學...

除sir佢喊牙~!..仲喊左兩次tim~!!第一次係俾d男仔激到喊..~!!第二次佢無啦啦講「我下個

星期都唔知返唔返到黎」..跟住又喊左次..~!!我覺得係因為佢隻腳要做手術..所以就喊..好慘

牙..跟住就lunch~!!食完..去左manbo家幫佢吹頭~!!差d遲到牙~!!..好彩~!!跟住上英文...

都過得幾快....上完..就放學啦~!!同劉力上左電腦室列印野,..~!印完就走人啦..~!!返到屋

企..sleep~!!

               

刊登時間︰2007-01-29 07:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]