| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 6 月 16 日 星期六  |
2012-06-16  |
分類: 日誌 |

重記得考試前, 我總是因為自己一個溫書
因而到處搵野食食, 最後諗到不如落街買薯片食
但又諗諗下, 又覺得熱氣所以又冇落街買
之後, 又反轉左個屋企
終於比我搵到1包糖
差D唔記得, 上兩次爸爸係日本買的糖都重未食晒
但....我正係食左3粒
考完試, 第一時間落街街玩
行左成5個鐘, 腳都斷
唔通因為我成個月都冇咩點過街?
依家, 就變左做宅女
日日係屋企睇劇
一日3餐都亂晒
|
2012 年 6 月 5 日 星期二  |
| 2012-06-05 |
分類: 未分類 |
已經考左兩日試了, 但個人重好似渾渾噩噩錦
中文科完左lu, 聽日開始就係英文科了
又是我的弱點, 今次會有進步嗎?
最近有一個念頭
想在暑期的時候, 和朋友一齊去探險
拎住陪相機, 到處走走
不論遠或近, 允許的話, 我就會去
唔知有冇人會陪我呢個白痴去做一d白痴既野呢?
講住錦多先, 我要ko英文先
byebye
英文, 我黎啦 |
2012 年 5 月 14 日 星期一  |
| 2012-05-14 |
分類: 未分類 |

今天天氣十分晴朗, 十分好
甚至好得有點兒過份, 太陽猛得很
今天還要上體育堂, 需跑九分鐘
烈日當空下, 易於中暑
每人跑步過後臉上都出現紅通通的緋色
就像一個個成熟的紅蘋果, 貼在面上
今天的我, 才傻痴痴地知道原來只剩下13天的上課日
時間真的過得很快, 轉眼間已到學期尾
再過多1個半月, 就要和同學們說聲來年再見
真的不想那麼快到結業禮的一日
不過眼前的問題是大考, 自己能不能應付也不清楚
如何去打敗別人?從而晉升自己?
傻瓜, 想跟你說
你今天打球很帥, 別偷偷地看人家呀, 要看就光明正大地看
|
2012 年 5 月 12 日 星期六  |
| 2012-05-12 |
分類: 未分類 |

之前每個週末也和你結伴外出
但是這個星期, 我決定在家做一個小小的"住家婆"
一整天的家務也是我一手包辦
但是很奇怪, 我並不覺得很累, 反而樂在其中
這是什麼原因呢?這是我的本性嗎?
好像我每一次決定開始做的事, 最後也會完滿地結束
希望今次我能夠創造一個較完滿的結局吧
多個朋友, 總好過多個敵人
正所謂"凡事留一線 日後好相見"
我相信, 這個世界凡事也有可能的
我的答案也決定了
傻瓜, 我想跟你說
還記得中二的時候, 大家給我改的一個花名嗎?那個花名, 我很喜歡, 也很想再次聽到
|
2012 年 5 月 11 日 星期五  |
| 2012-05-11 |
分類: 未分類 |

有人說, 朋友就是你不用說也會明白你的一個人
但是, 不說出來, 我想別人就一定不會知道
黑貓, 其實那天之後, 我有反思過
但是之後也並沒有說對不起
現時, 我向你補回一句"對不起”
不過, 我說了又如何?
我知道他在你心中, 已佔第一位
不論我說些什麼, 你應該都會以他為先, 對吧?
我離開不會更好嗎?
對你, 再也不會有多次的傷害
還記得那個小小的Winnie The Pooh嗎?
那個是, 我一時激動因而定下的友誼象徵
你那個還在嗎?我那個一直也在...
朱古力
比賽輸了, 也不要發脾氣, 推開別人呀^.<
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 23 | »
|
|