今日一早12點鍾番到學校,, 番到去d人黎註冊,, 我地f.3既就上課室check成績表,, 派完成績表之後,, miz竟然話可以講分邊班呢,,(不知幾開心,,因為21日唔洗番^^嘿) 我入到c班喔,,,哈 又同呀晴同班lu~哈哈哈 大家要努力啦!!! maggie開心d啦,,我十卜u^^ 死啦,, 今日屋企隻龜龜冇啦啦流血,,, 都唔知咩事,, 依家好驚,, 唔好有事呀!!!龜龜!!! 我會搵人幫你嫁!!
今日一早起身補習,, 之後,,都差唔多1點幾lu~ 之後去左飲茶,, 飲完茶就去睇戲,, 睇"功夫熊貓"(哈哈,,好好笑呢!!坐我隔離果個令仔笑到仆街咁,,哈) 睇完之後行左陣太古跟住就番屋企lu,, 番到屋企都差唔多7點幾,, 叫左外賣pizza,,嘿嘿gd~ 食完野沖涼,, 沖沖下涼,, 我細佬叫我快d,, 我以為佢急屎呢(哈~) 點知?! 原來係我媽要執野去醫院,,, 唉,, 又入~~ 唉~~~~~ 真係好驚佢有事呢,, 成日都要入院,, 唉~