琴日打完波有點累tim,,
不過唔緊,,
琴日打波真係好開心呢,,嘿嘿
打波係最開心呢^^嘩kaka
今日10點又番學校綵排,,
番到6點呢,,
又悶又累,,
次次都要企鬼死咁耐,,
腳都冇,,,=3=
琴日總打完波隻腳今日簡直痛到呀媽都唔認得...
呀媽?!係bo,,
我一定唔會唔認得我媽既,,
依家日日都番屋企陪呀媽,,(其實真係好煩,,不過可能,,算!冇野啦,,,哈)
聽日細佬畢業禮lo~
哈!
話咁快就3年,,
快樂既時光過得真係快,,
呢3年發生好多野呢,,
我細佬係呢個暑假完左之後就中一lu~
哈,,,
唉,,,
肯定入到間勁既中學之後就日日番黎串9我啦,,
冇咩野想講lu~ |