|
|
2008 年 6 月 17 日 星期二  |
考完了,,,  |
分類: 未分類 |
考完lu~
(其實聽日總要考,但因為係oral,,,所以都當考完嫁啦^^嘿)
唉,,,今日又落雨,,
有傘同冇傘都係咁,,
都係濕曬=3=
唉,,,
依家考完試都總係好驚,,
因為好怕讀9到中四,,
又或者讀到中四但入唔到4c,,,
但係我都係最怕入唔番黎吧!!!
驚,,,
今日生物又唔識,,,又亂吹~
唉~
今日考緊果時,,隻手又忍痛忍到震了,,
好辛苦呢!!!
我好想今個星期六去打波呀,,,
不過,,,
呀ling話要好番先可以去打,,=3=
好想打!!!!
嘿嘿嘿(我去左打都唔知啦 )<<<---講下,,,點敢!!
今日我自由啦!!!
唔洗再讀啦!!!wa kaka
|
2008 年 6 月 16 日 星期一  |
總有兩日!  |
分類: 未分類 |
今日考物理+listening,,
物理幾驚唔識呀~
好才今日到最後都識^^
考完都幾happy嫁!!嘿^^
聽日就考Bio+computer,,
勁多野要記,,
今朝睇睇下訓左=3=好悶
依家要+快了,,,
唔係聽日抄硬!!
今日考緊試果陣見到自己隻右手忍痛忍到震曬,,,
勁辛苦=3=
講起今日考試真係激氣,,
今日listening,,
佢又話考到10:35,,點知10:25就叫我地停筆,,
話要收卷,,
全場d人o曬,,
好無奈lo=3=
我總有成幾題未做的!!
唉,,,
佢好才我隻手痛,,唔係的話佢一定死得!!嘿嘿
講笑^^唔敢!!
唔知點今日發覺隻左手有d痛痛地,,
不過我諗冇事的,,
可能累嗜!!
不過,,,隻右手就好西利,,,
有d腫,,
總有考緊試果陣忍痛忍到一路寫一路震,,,
又落雨,,,唔好行雷呀,,
好驚呀我!!
|
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | »
|
|