一早起身就去左做義工,,
去到間野到,,
d人叫我幫d細路對答案呀果d(嗜係做助教,,,好西利呢!!!哈)
其實做助教都冇咩野做既,,得個名=,=
坐半粒中先有一頁野要對,,悶到嘔!!!!!!
我由9點坐到12點幾,,,成3粒幾中
之後出左去食d野,,
跟住就番屋企訓左1陣又要落去做義工,,
今次落到去,,
話咩"電影大放送"wo!!!
我未去睇lo~
做"小飛俠2004"
睇過勁撚多次=.=
悶到爆,,
d細路睇得勁入神...哈哈哈,,好搞笑呢!!!
跟住又坐左3粒中,,,悶=3=
不過唔緊啦,,
原來9坐做義工都可以計時數的,,,
gd~
雖然都係9坐,,,
但係番到屋企都好累,,,好眼訓!!
最近總成日頭痛tim~
都唔知咩事?!
|