今日又係咁係屋企冇所事事,,, 有人打黎問我一唔一起去球場執雞打波,,, 我好想去呀!!!(但我媽唔比) 晏d又要去補英文lu~ 悶爆呀~~~~~~~~~~ 唉,,,,,,,,,,, 總有兩個星期就番學啦,,, 唔想做暑期w.b呀!!!!
呢個星期差唔多日日都去打波,, it so gd!!!哈哈~~ 打得好爽喔,, 哈哈哈^^ 呢幾日好似打波打到咩傻左咁,,, 打到成日個頭都勁痛,,, 前日痛到有d想嘔,,, 辛苦
,,,冇野講lu~ 總之happy啦!! 掰!!好眼訓=3=