今日8點9起身食早餐 之後就睇左一陣電視就去打波lu~ 打到1點就去左買m記食,,, 食完就塔車去補習,,, 我地成班f.4既文理係到玩pair牌.. 都冇聽過miz講野,, 我地成堂又玩pair牌又傾計又狂笑,,, 個miz都唔話私地lo~ 哈哈!!大家聽日再玩過~~^^嘿嘿嘿 番到屋企點知唔記得bring key,,, 搞到係條街到周圍逛周圍撞都唔知去邊好,, 係條街熱死,,,黑仔 好熱呀!!!!!!! 好野生動物! 總有3日就番學啦!!! 唔洗再係屋企比人哦啦!!! yeah ~~~~
嘩,,, 都好耐冇打過lu~ 不過真係冇咩野好打,,, 呢個暑假一係就打波,,,一係補習,,一係就做義工,, 無聊的暑假呢~ 暑假幾時完呀... 我o願番學都唔想係屋企日日比我媽煩=3= 煩到嘔 下年大家一起加油啦,,, 死啦,, d暑假w.b唔識做,, 唉,,, 玩多幾日先再搞佢啦!! 見到d功課就想死 冇野講啦,,, 唔知打咩好=3= 掰