唉.. 好唔想過呢個暑假.. 呢個暑假好煩,,好悶,,好討厭同熱死人了~~ 變燒豬了 本身都好期待暑假的,, 但因為今年暑假屋企多左呀媽係到(佢冇番工了,,,因為身體問題,,要多d休息) 往年的暑假日日打機打全日,,, 依家佢係到機都冇得用咁多...得果一粒鍾(用鬼咩!!!) 唉,,,真係好想暑假快d完,, 真係唔想係屋企,, 係屋企真係好煩,,, 煩到嘔血 冇野講lu~
今日7點幾起左身,, 之後on 左msn,,悶極~~ on到8點幾走人,,番學!! 番去補英文~ 補完就番屋企,, 番到屋企就係二個字"悶","煩" 唉,, 一日就係咁過,, 真係好想彈結他呀,, 學校又唔夠人學,, 搞到要退錢=3= 唉,,, 好想彈!好想彈!好想彈!好想彈!好想彈呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!