|
|
|
2009 年 7 月 22 日 星期三 
|
|
2009-07-22 |
每個誰也會有一把屬於在其他人心中的尺,..
這日子.. 責罵架仔的次數多了..想起還有點不好意思^^
我決心把 be with you 唱好佢..><""
如果我真係rap到...甘就好喇...我一定開心死!!!!
其實我中2 rap..都係因為靚媚.^^ 唔知你仲記唔記得呢..!?
&nb......
(閱讀全文)
|
|
|
|
2009 年 6 月 28 日 星期日 
|
|
2009-06-28 |
呢一個月...我好唔開心.
唔知點解..呢一個月..我同屋企人反哂面甘制...個問題係我到咩!?
但我一d都唔覺得...
同ar妹嗌交...因為我講左句..如果你洗碗就不埋飯喇.. ..做多d會死牙..!
就係因為佢..佢完全係發哂脾氣甘...叼鳩我..
&nb......
(閱讀全文) |
|
|
|
2009 年 6 月 22 日 星期一 
|
|
2009-06-22 |
我必須控制自己....唔可以郁d就俾人激親....
小千..你去左邊..!!!?? 無左你消息好耐.. i miss you..
考完試..總魚有時間停落黎... 不過工作仲未完..
發覺自己d 素描真係好差....
聽日總算有一日玩喇... 唔洗日日都做va ..
聽日.......
(閱讀全文) |
|
|
|
2009 年 6 月 22 日 星期一 
|
|
all |
好想close個blog.. 開始唔知道想打咩..可以打d咩!! 開始覺得自己有陣時又開放自閉反..其實自閉係咪好難變,,??
當人一d時間..好正常..好開心..但到左\某d時候...其實..又真係唔多想理其他人...
我都唔知... 不過我enjoy 同牙媽一六訓係到地下既日子... 好舒服!!!
考完試..我唔覺得輕鬆...仲有一大堆既va野要做...開始有壓力..考試都無..點解......
(閱讀全文) |
|
|
|
2009 年 5 月 31 日 星期日 
|
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
|
刊登時間︰2009-05-31 06:30 PM
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 88 | »
|