甘快就同老婆一齊左6個月啦.=]
朝早8點幾同老婆出CWB..<3
落機城打機*3* ..同玩嘟嘟機>w<..笑
10點同老婆唱k..一個人係甘唱老婆係到玩電腦 得等..我D fd's 後join..
唱到12點幾搭叮叮砲台山打機 同老婆玩太鼓..哈哈
..3點幾wif出番老婆 CB'買戲飛..睇葉問2
買完同老婆影貼
遲左入場..-v-''
睇完老婆陪我落超霸打機. .7點幾番赤柱
老婆同我我 d fd's bbq=[]=老婆同我悶lun死.!
b完..去7仔買野飲.食m記
之後去後樓梯1520.
1:30同老婆,朱乜乜過CB飛的去黃立俊家
2點幾去黃立俊家 卡卡
洗完白白,同老婆去訓覺覺豬''超攰也,
8點幾就要起身,,老婆同我陰公豬.眼訓也
9點幾出去.......
又打機10;30過赤柱..=v=,同老婆.黃立俊.家明.飲茶
我同朋友搬野......老婆就係到hea傾電話!!..
3點幾.老婆同我我班fd's swim.=[]=
5點幾去家明家!!老婆隻腳行到軟哂
洗白白=)
之後又去搬野-3-搬完 9點令食晚飯
一個傻傻地係街走
番到屋企鼓
眼訓的說zZ
CSY I LOVE U FOREVER<3
包包我心愛你一個直到死^_^
|